sobota, 26 maja 2012

" Szeptem ciepłym oddycham...slysze wiatru ognisty szum...pościel iskrzy ogniem "

Witajcie weekendowo

Za oknem pięknie,lecz moje plany na dziś szlak trafił i przyznam szczerze,ze nastroju przez to jakoś w ogóle nie mam,stad siadlam i zaczęłam maziać oczko a z racji ,ze zła jestem dziś na cały prawie świat barwy są w makijażu ogniste ..
Nie wiem czy przypadnie Wam moja interpretacja i wymysł....
Zycze choć Wam przyjemnego weekendu ,który cudnie spędźcie

 Wszystkim Mamom , najpiekniejszego z okazji naszego swieta :)!





Kosmetyki uzyte :

baza ArtDeco
cienie z paletki manly 120
tusz Catrice GIANT
eyeliner Essence
sztuczne rzeski






Pozdrawiam Was 

Emi

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje pieknie,ciesze sie,ze kogos urzekl :)

      Usuń
  2. Ale śliczny!

    _______
    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaaaaaaaaaaaaki wariat :D swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje Cukierasku :) ciesze sie,ze CI sie podoba :*

      Usuń
  4. nie wygrałam w totka :p
    ale poparwiłas mi humor tym ognistym makijażem...no i te brwi do tego! bajka!!!

    najlepszego, Mamuśka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko bardzo sie ciesze,ze tak pozytywnie wplynal na Twoje samopoczucie moj makijaz :))dziekuje za te wszystkie mile slowa,buziaki :*

      Usuń
  5. Kochana jestem pod wrażeniem, jest po prostu przepiękny. Gratuluję talentu plastycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi milo katarina555 ! dziekuje!:)

      Usuń
  6. wooow perfekcjne cieniowanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuuu ale zrobiło się gorąco :D piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. na szybko mazianie ,pomysl nachodzil w trakcie tworzenia :) dzieki!

      Usuń
  9. bardzo ładne wykpnianie mi przypomina smoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej... Świetne oko:) Jesteś genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Istne szaleństwo! Uwielbiam takie kolorowe makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż świetny!! Tylko troszkę przeszkadza ten napis na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roznie dodaje opisy ostatnimi czasy,znak wody ,choc i tak do konca nie uchroni przed kradzieza zdjec byc gdzies musi ,przezorny zawsze ubezpieczony ;) dzieki Joasiu!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...